around paris

Sitter och pluggar egentligen. Men har lite paus nu och om 45 minuter ska jag ha ännu mer paus för då ska jag och Tanja åka och ta en liten snabbfika. Så egentligen borde jag inte sitta här och skriva. Men det gör jag ändå.
Idag har jag arbetet med grupparbetet i svenska. Vi ska ha redovisning i morgon. Sen var det fika med engelskagruppen. 
Gick lite snabbt på stan och köpte mig en t-shirt och ett linne. Försökt pluga lite men det har inte blivit mycket gjort alls vill jag lova. I morgon kommer jag att vara tokig på mig själv för att jag inte har gjort något med tanke på att hela historian ska vara klar på fredag.
Nu ska jag återgå till att göra historiafrågor som är kvar och sen blir det lite kvällsfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0