tisdag

Det blev ingen vårjacka idag. Inga vårskor heller för den delen.
Nu är jag i allfall hemma från skolan. I morgon ska jag och Tanja redovisa på engelska om Sydafrika så sitter och fixar lite bilder och ska öva igenom det igen. Hoppas det går bra. Men kommer vara nervös. Speciellt när det är på engelska.
Dagen i övrigt kommer består av plugg av engelska och matte, ska ner till HM också och köpa något för 100 kr för jag har en check där som går ut idag. Jag brukar nästan aldrig utnyttja mina sådana erbjudande och checkar som man få. Jag glömmer alltid bort dem. Sen ikväll kommer Tanja och så åker vi till McDonald en sväng för en välbehövlig pluggpaus.
Återkommer senare.


Kommentarer
Postat av: emelie

Ja tightsen är hur sköna som helst!! Vem är denne Tanja? Har hon ett efternamn? puss

2009-03-10 @ 17:00:05
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0