när det blåser

Förlåt för den dåliga uppdateringen. Det har varit mycket på kontoret kan man säga. Idag har jag suttit och räknat matte och gjort lite engelska.
Jag längtar verkligen till att krypa under täcket och läsa en bok. Men måste bara fixa lite till först. Sen ska jag minsann ta paus för idag för att dricka te, kolla på tv och läsa.
I morgon är det tisdag och på torsdag så kommer Fredrik hem. Längtar efter honom måste jag säga. Det ska bli mysigt.
Han har ju varit iväg i snart en vecka och man vänjer sig snabbt vid att ha någon nära så det känns som mycket längre än så. Men jag har ju fått massa skolarbete gjort så få väl tänka så då i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0