med våren kommer inspirationen

Funderade på en bloggpaus. Men nu när våren är på väg kanske inspirationen kommer med den för att skriva lite roligare och trevligare inlägg och kanske mer bilder. För bilder är alltid roligt och gör det hela lite finare och trevligare.

Det är fint väder ute och jag sitter med öppen fönster, fast att det är lite kallt vill jag inte stänga igen det riktigt än för det är skönt med kall vårluft. Det är lite soligt ute också. Fin lördag.
Igår grillade vi och det var väldigt gott. Min första grillning i år. Fint sätt att fira in våren på!
Igår var vi också i Gnosjö och kollade på tyg till Malins balklänning. Vi hittade ett också. Det kommer bli väldigt fint och hon kommer vara vacker som bara den.
Jag hittade också ett väldigt fint turkost tyg som jag funderar på att köpa. Så att min farmor kan sy en fin sommarklänning till mig. Det var så fint så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0