lunch

Vid tolv var jag nere och lunchade med Fatima och Tanja. Det var trevligt. Bakad potatis på Stigs blev det och lite prat på det. Mycket trevligt.
Sen åkte jag hem men strax efteråt ringde syster som hade glömt en grej som jag var tvungen att åka ner med till Figy. Himla körande fram och tillbaka. Nu sitter jag och pluggar matte. Det är inte alls roligt men det är sånt man måste göra.
I morgon har jag matteprov nämnligen.
Värdet är väldigt växlande idag. Innan snöade det massa och sen vipps var vårsolen framme och smälte bort allt lika fort som det kom.
Puss


Kommentarer
Postat av: emelie

Ska vi ses snart?=) puss

2009-03-11 @ 14:45:15
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0