lördag

Hej vänner!
Jag ska skriva om kärlek idag och så har jag en bild som ska vara omslaget till en bok som jag ska skriva första kapitlet till. Det är det jag ska göra i pluggväd idag. Eller om jag byter ut något för matte i stället. Men det ska i allfall vara klart över helgen. Hoppas jag.
I natt har jag sovit dåligt igen. Har inte sovit en hel natt utan att vakna sedan natten till måndag. Det kanske inte låter som ett stort problem men för mig är det lite irriterande då jag bruka kunna sova när som och utan några problem. Det är oerhört irriterande att vakna vid fyra och så ligger man vaken till klockan sex innan man somna om. Dessutom har jag ont i halsen på nätterna men inte så mycket på dagarna. Men i natt fick jag i allafall fina kärleks sms och det piggar alltid upp.


Och receptet på cheesecaken kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0