just dance

Igår var det lite mys hos Becka först innan det blev dags för Harrys. Vi satt och kollade på Melodifestivalen, drack vin åt popcorn och chips och pratade en massa. Det var väldigt trevligt.
Becka hade köpt en fin jeansjacka och kanske att jag härma dig. Om den passar då. Gör det något?
Vi som var där var Becka, Sussi, Johanna och jag.
Sen bar det iväg till Harrys i taxi. Sen dansade vi i någon timme eller två. Förutom i början då jag trodde jag tappat min lapp till jackan. Fick lite panik men sen bestämt vi att gå upp och leta och gick in på toan och så hittade jag den långt ner i behån. Ett glas vin på det och sen dans till diverase Andy´s klassiker.
Sen strax innan två och ont i foten så åkte jag hem. Det var en väldigt trevlig kväll. Tack för det!
Och Johanna, vad var det för läppglans jag fick av dig? Smakade melon! Mycket gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

det var no

2009-03-02 @ 16:36:47
Postat av: Johanna

det var nog juicy tubes. cerise tror jag den eter :)

2009-03-02 @ 16:37:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0