jag vaknade före dig

Helgen har varit väldigt fint och lugn som bara den. Har spenderat helgen hemma hos Fredrik och i fredags åt vi tacos och godis och zappade runt på diverse kanaler på tv:n. Somnade rätt tidigt och sov länge på lördag mogon.
Pluggade lite och sen när Fredrik lämnade mig ensam ett litet tag så städade jag lite och diskade och va huslig. Bakade biscotti gjorde jag också men det blev inte så bra som det brukar bli och det gjorde mig lite ledsen.
Sen har vi kollat på melodifestivalen. Jag visste inte vem jag hejade på så den som vann tycker jag va helt okey ändå. Det kan nog bli bra få vi hoppas. Somnade sent igår och sov länge idag. Har varit trött hela dagen. Knappt orkat med någonting och det sitter fortfarande i. Jag och Fredrik var ute på söndagspromenad och sen när vi kom hem till honom tittade vi på En långvarig förlovning. Den var fin fast jag somnade en stund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0