husfru

Idag har jag verkligen varit i fixatagen. Varit nere på stan en sväng, där jag hittade en jättefin jeansjacka på Vero Moda som fick fälja med hem. Sen köpte jag också två t-shirts. En vit och en blå - och vit randig.
Efter det städade jag mitt rum och sen åkte jag ner och lämnade in bilen och fin en söt liten grönblå hysbil med mig. Och nu står det en cheesecake i ugnen och gräddas. Det är ungenfär det som har hänt idag än så länge. Jag har inte pluggat någonting, det var det jag skulle göra men det har flyttats lite åt sidan för diverse andra bestyr. Men jag få ta tag i det senare ikväll.
Idag på morgonen när jag vaknade var jag jättehes också. Det är lite roligt att vara hes. Det låter så roligt haha, så länge man inte ha ont i halsen så går det bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0