fredag fredag fredag

Fredag. Igår var det vårväder ute. När jag var ute och gick så had ejag bara på min en långarmad tröja och en tjock tröja över, utan att frysa. Men idag är det snö och slask. Det vänder väldigt fort.
Igår på kvällen bakade jag och Fredrik bröd sen var jag så trött att jag somnade tidigt.
Men det var mysigt.

Idag har jag varit och fikat med Maria. Det var mysigt. Sen hann vi med en liten snabb sväng på stan där jag handlade två tröjor och svarta och rosa rosetter.

Nu är jag hemma och tänkte att jag skulle plugga lite men min motivation till det är som bortblåst. Igår fick min pappa en massa tidningar med sig hem från ett jobb han varit på. Det var två styckten stora buntar med diverse tidningar att läsa. Tror jag tar och läser en av dem och sätter mig med en kopp te i stället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0