det ena eller det andra?

Godmorgon. Klockan är tjugo i elva och jag har fortfarande inte gått upp. Men det ska jag göra nu. För nu kan jag inte ligga i sängen och dröna längre. Ska äta frukost och sen börja plugga.
Igår kväll var jag på Mc med Johanna. Det var trevligt. Åt glass, drack kaffe och pratade en massa.
Sen när jag kom hem så fick jag ont i magen: jag tror inte jag tål kaffe riktigt. Det känns som jag bruka få lie oni i magen efter kaffe. Jag är nog med en te-flicka.
Idag är det marknad i stan. Frågan är om jag ska strunta i att plugga och kanske åka ner på stan i stället. Köpa marknadskarameller och något annat tjusigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag såg din kära Fredrik idag på marknaden! Jag var där i cirka 10 minuter och köpte godis=)

2009-03-28 @ 16:23:50
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0