can you still my longing

Jag har fortfarande inte satt igång med att plugga. Matten ligger jag efter i och måste egentligen göra den tills i morgon. Men historian vore så skönt att kunna skricka in idag. Jag har i allfall slagit upp böckerna och det är i allfall en liten liten bit på vägen, om än väldigt liten. Men jag ska försöka ordna det. Ska läsa lite Goodnight Mr Tom och sen ska jag försöka läsa ut min lånebok Helt övergiven också.
Snart ska jag åka till City Gross och köpa frukt. Jag har ju ett obotligt sug efter något hela tiden verkar det som. Det är väldigt jobbigt, påfrestande. Och jag drömmer ju nästan om att baka den där cheescaken. Men det kanske bli en provomgång till helgen i så fall.
Nu ska jag svara på lite frågor innan det bär iväg till affären.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0