can you hug me

Solen har gått i moln och mitt matteprov gick rakt åt skogen. Det känns inte alls så kul. Det var så svårt så jag höll på att börja gråta samtidigt som det snurrade i mitt huvud att "nu är denna kursen körd". Skit. Men men, nu vet jag det så då kan jag i stället lägga mer energi på de andra.
Anledningen till att det är kört är att förra provet vi hade fick jag vg på. Dett provet vet jag inte vad det kan vara. Kanske bara g. Hur som det är tåv prov kvar sedan och jag tro inte det räcker om jag få mvg på båda dem. då är det ju hälften hälften och lärare kan ibland vara tjuriga på den punkten. Och sen har jag redan vg i betyg sedan innan så ett vg gör varken till eller från. Men så, nu ska jag sluta tjura om det.
Dags att ta på sig lite andra kläder sen ge sig ut på en promenad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0