noveller

Sitter och försöker läsa lite noveller som vi ska prata om i morgon på svenskalektionen. Det går sådär. Jag har redan läst dom en gång men för att vara på den säkra sidan så läser jag dom en gång till. Men det går segt. Uppsatsen som ska lämnas in i morgon är klar och matteprovet som är på torsdag har jag fortfarande inte börjat öva på. Känner att musten har gått ur mig lite nu. Det är bara denna veckan kvar med massa skolgrejer sen är det helg och då ska jag och Fredrik åka bort lite. Det ska bli mysigt. Vi ska åka till Landskrona och sen Malmö på lördag. Det blir trevligt. På fredag kanske vi åker till Ven. Ven som var så otroligt vackert när vi var där i trean vill jag åka till igen. Det var så vackert att jag blev lite förälskad i de alldeles knallgula fälten och den vackra omgivningen. Hoppas vädret är fint så vi kan åka dit.

Kommentarer
Postat av: M

Tack för den trevliga promenaden!

2009-06-03 @ 18:40:52
Postat av: Emelie

Haha ja men jag tror de skriver Emelie med S på grund av "Emelies elever" eller något sånt.=)

2009-06-04 @ 14:48:58
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0