mjukglass med tuttifrutti-strössel

Nu är det dags att göra sig i ordning för kvällen. Det ska bli trevligt att dricka lite vin tillsammans med lite vänner. På stan hittade jag två linnen och ett läppglans, inte riktigt den färgen jag sökte men det duger nog. Och så köpte jag och Malin mjukglass med tuttifrutti-strössel. Det såg ut såhär.
Eftermiddagen har spenderats lite i solen och lite the Hills avsnitt. Pappa ha snickrat ihop en ny liten trappa på framsidan till verandan. Så fint så.
Nu är det dags att sätta lite fart så jag blir klar till middagen. Sen ska jag cykla till Johanna och hämta upp henne och sen vidare ner till stan för lite förfest.
Dags för lite peppmusik.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0