kort - igår och idag

Igår jobbade jag stängning för första gången på nästan två år. Man skulle kunna säga att det va en hejdundrande comeback. Jag ska sluta vid 00.15 men stämplade ut 01.29. Man kan säga att det förklara rätt väl hur kvällen var och hur det gick.
Jag saknade Sune.

Idag har jag varit och ätit middag med min syster hos vår farmor. Det var gott och trevligt. Sen har jag lånat en bok på biblioteket och ska strax sätta mig och läsa lite i den innan det är dags för sängen. Och sen var jag också i en second hand affär som heter Andra hand och där köpte jag mig en fin porslinsskål. En vid med blått mönster och ett litet fint lock till. Jag kanske skulle kunna ha den som sockerskål eller något annat, annars är den bara fin som prydnad i köket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0