klänningsinspektion

Har inte gjort så mycket idag. Först åt jag en tidig frukost hemma hos Fredrik för han ska vänja sig att gå upp tidigt så därför stod klockan på åtta idag. Jag fick frukost på sängen och sen somnade jag om lite. Vaknade vid tio över tio och då gick vi ut på en morgonpromenad. Jag hade på mig ballerina skor med strumpor i, svarta tights alltså tunna, klänning och en stor tjock grå tröja med rosa ränder. Jag kände mig väldigt glamourös.
Sen åkte jag hem och har mest tagit det lugnt. Ha lite ont i halsen och så. Inte så bra.
Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska jag ner på stan med mamma och syster och kolla på balen för John Bauer. Vi ska inspektera klänningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0