förmiddag

Jag har hemma från Landskorna och Malmö. Helgen har varit fin och trevlig. Och idag är det måndag och jag är ledig denna veckan. Skönt det. För nästa vecka börjar jag jobba. Har fått lite tider nu efter lite strul.
Idag började jag dagen med en promenad och nu ska jag snart göra mig i ordning för lite lunch med mattegruppen och läraren samt lärarens nk-grupp. Det blir lite lunch på Gästgivargården. Ska bli trevligt. Sen ska jag åka till biblioteket och låna en bok, som jag har längtat efter att läsa "vanliga" själv valda böcker. Sen blir det en massa läsning i eftermiddag och ikväll ska jag träffa Fredrik. Snart åker han till Stockholm och jobbar och det känns i hjärtat så nu måste jag passa på att mysa en massa innan han åker iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0