en strålande helg

Helgen har varit fin. Jag har umgåtts med Fredrik och spelat Jeopardy, druckit vin, ätit godis och god mat, kramats och varit ute och gått. Sen har jag umgåtts med familjen och planterat blommor, ätit middag med släkten och firat morsdag. Det har varit toppen.
Nu är det en vecka kvar med massa saker att göra i skolan. Jag ska sätta mig med en grej nu och skriva. Men det värsta är att jag inte har någon insperation och då är det inte lätt att skriva en uppsats om kärlek med motstånd. Vet inte hur det kommer gå. Är lite orolig men det ska nog ordna sig till slut.
Idag är vädret helt underbart och jag ska bara kolla på Providance nu snart, sen sätta mig på altanen och skriva. En promenad i solen blir det lite senare också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0