några fina söta sommardagar

Mina dagar har varit fina sedan jag sist skrev. Jag har hunnit med att fylla år, mysa med Fredrik, jobba, varit på konfirmation i Landskrona, fikat med vänner och myst med Fredrik ännu mer.

Torsdag: Familjen kom in och sjöng för mig klockan sex på morgonen. Det var fint och mysigt för under de senaste två årer har jag varit i Stockholm på min födelsedag och har fått födelsedagssång genom telefon så det var mycket mysigt. Fick presenter, pengar av mamma och pappa och en Thomas Sabo berlock av och sminkväska och necessär av Malin. Fick grattiskort och presentkort av mormor som jag köpte fin sommarklänning och örhänge för.
Jag och Malin gick åkte ner på stan coh åt lite lunch på Lilla Krogen och på kvällen jobbade jag.
Tack till alla som uppvaktade mig. Det var fint!

Fredag: Fikade med Elin, Malena och Emelie och fick presenter av Emelie, en skrivbok och böcker. Tack! Sen åkte jag ner till Fredrik och väntade på att han skulle komma hem. Sen firade vi mig lite med presenter och mat och mys. Jag fick ett fint smyckeskrin och vackra örhängen och armband.

Lördag: Vi gick upp tidigt och gjorde oss i ordning och sen åkte jag, Fredrik och hans mamma ner till Landskrona för att gå på Fredriks systerdotters konfirmation i Sofia Albertina kyrka. Landskrona var vackert och soligt och efteråt bjöds det på smörgåstårta och tårta till efterrätt. På hemvägen körde vi lite fel vägar och fick se ganska mycket av Skåne, men det var roligt och Skåne var så vackert i sommarsolen så det gjorde inte så mycket. Dock var vi rätt trötta när vi kom hem till Vmo igen. Det blev en lång dag. Så kvällen spenderade med lite sen middag bestående av pommes och korv, film och mys hemma hos Fredrik.

Söndag: Idag har det regnat och jag och Fredrik har tittat på film. Closing the ring hette den. Sen har jag inte gjort så mycket alls. Bara tagit det lugnt och tittat på tv. Fredrik har åkt tillbaka till Stockholm och jag längtar redan efter honom. Idag är det sådant tråkigt väder så det hade varit en perfekt kväll att spendera tillsammans med honom men i stället blir det nog en bok och kanske något gott till om jag orkar ta mig till affären.

Jag kan ta kort sen på presenter och sånt så ni kan få se. Men det få bli under morgondagen för nu är jag för trött för det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0