virrvarr i huvudet

Det är snö ute. Jag och Fredrik tävlar i tetris och jag vinner. Försöker få igång internet på min telefon men få inget sms tillbaka som man ska få, det gör mig lite irriterad men inte så mycket ändå. Vid fem idag ska jag ner och fika med Becka. Det blir mysigt.
Lyssnar på Håkan Hellström och sjunger lite falsk skönsång för Fredrik. Han tycker inte det är helt bra men håller god min ändå. Fint.
Dessutom har min plan för våren helt plötsligt tagit en sväng som jag inte var beredd på och nu vet jag inte vad jag ska göra. Jag vet inte riktigt alls faktiskt och så många dagar har jag inte på mig att fundera och vrida fram och tillbaka på det. Men det lutar åt ett håll lite mer än det andra men jag måste tänka mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0