valfrihet är ibland inte lätt.

Är hemma nu och ska börja med ett fördjuprningsarbete. Ska ha muntlig redovisning nästa i svenska och ska göra ett arbete och ämnet är valfritt. Jag tycker det är så svårt när det är valfritt. Jag kommer inte på någonting. Det står verkligen still i huvudet på mig då. Men jag tror jag ska ta häxprocessen. Egentligen vill jag göra det som en historia fördjupning som kommer senare i vår men det var en tjej som gjorde det i höstas och hon är jätteduktigt så jag är lite rädd att mitt arbete ofrivilligt kommer att jämföras med hennes.. Men samtidigt ska man skriva om något som intresserar en och det är ganska intressant med häxprocessen. Så vad ska jag då ha i svenskan? Måste ju verkligen hitta något bra. Intressant och som är lätt att skriva om. Som det finns mycket fakta om.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det samma lärare i svenska och historia? Annars kan du ju köra samma arbete till båda... puss

2009-01-30 @ 15:58:59
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men varför ska du göra samma sak på svenskan nu igen som du gjorde i höstas? puss

2009-01-30 @ 16:19:39
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0