tankar om julpynt och julgranar

Godmorgon. Drömde en konstig dröm i natt. Jag bruka drömma märkliga drömma. Idag ska jag fika med Becka. Det ska bli mysigt.
Funderar på ifall jag ska städa mitt rum idag. Kanske lika bra att göra det och få det gjort. Det tar ju inte så lång tid. Jag tänker mig att det tar timmar men det gör det ju inte. Det tar kanske 30-45 minuter. Det är inte så farligt alls för att få ett renstädat rum.
Julgranen ska ut idag sägs det. Vi tycker det är tråkigt för den är så fin men den barrar men kanske att den få stanna kvar någon dag till, men det tror jag dessvärre inte. Det gör alltid lite ont i mig när man ska städa ut julen. Det tycker jag är tråkigt och lite ledsamt faktiskt. Det är så fint med julgranar och julpynt. Men speciellt julgranar. Det är bland det finaste, så länge det är en fin gran och ingen liten glesgrenad. Fy, jag förstår inte hur folk kan köpa glesgrenade granar. Det är så fult och se så blekt och torrt ut, inget julpynt kan rädda en gles gran. Så är det bara.  Tacka vet jag en tät grön gran. Det är fint. Så ska det vara!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo jag håller med dig om sången! Men deras utseenden är ju förjäää*liga! puss

2009-01-09 @ 15:20:56
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0