som en söndag

Har precis kollat på Trollkarlens hemligheter. Det var spännande och så lurad man blir. Man har ju ingen aning om hur mycket de lurar en egentligen. Och sen verkar allt så simpelt när man ser det så, klart och tydligt vad det är de gör. Men sen kommer man säkert blir lika hänförd när man ser det på tv i en show, och på riktigt, så som det ska vara ändå.
Idag har jag minsann inte gjort mycket. Jag sov lite innan och efter det så har jag känt mig lite konstig och rastlös. Det kryper lite och jag har inte vetat vad jag ska göra åt det, men nu är det snart dags för att krypa ner under täcket och kolla på något trevligt på datan och sen sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0