positiv inställning

Igår klippte jag mig. Jag ska göra i ordning det för första gången själv idag. Jag tycker det är då man verkligen kan bestämma om det är bra eller inte, när man har fixat det själv. Jag hoppas det blir bra och att jag i slutändan blir nöjd med det.
Vid ett idag har jag matte i två timmar sen är jag klar med skolan för denna veckan. En väldigt mjukstart på denna skolvecka. Skönt. I morgon är det fredag och jag är ledig. Jag vill att Fredrik ska komma hem. Dessa dagar sedan han åkte till Stockholm har gått så sakta. Känns som att tiden kryper fram. Det är 10-11 dagar kvar tills han kommer hem. Det är ganska lång tid. Men något som är bra är att han ska gå till Antikt gammalt och nytt åt mig och förhoppningsvis kan han hitta något fint. Men det visar sig.
Jag tycker det ska bli kul med matte idag. Har aldrig riktigt varit ett stort fan av matte men i höstas var det faktiskt helt okey. Och när man förstår blir det ju så mycket roligare. Och nu är det då dags igen och jag hoppas verkligen det blir skoj för annars blir det nog lite jobbigt att läsa upp det ämnet till ett MVG. Men bättre gå in med en positiv inställning än en negativ.
Hej så länge!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag längtar verkligen efter att få se dig i helgen! Så fort jag har städat klart ska jag ringa dig=)

2009-01-15 @ 16:09:08
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Emelie

Du får träffa mig när du vill! Jag kommer till Värnamo på fredag kl.20 så sen får du träffa mig när du vill! Antingen då på kvällen eller kvällen efter=) puss

2009-01-15 @ 20:00:57
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0