pluggar och laga mat.

Jag har börjat lite smått med mina historiauppgifter. Det är en väldigt mssa uppgifter. Helt galet. Jag blev lite paff när jag satt där på mötet men nu har det lagt sig lite och det ska nog gå bra får man hoppas. Sen är det ett stort fördjupningsarbete som ska skrivas också. Det är lika bra att börja på en gång med uppgifterna så att man kommer igång och känner att man kan bocka av lite av det som ska göras. Men det är rätt kul än så länge. Men vet inte om det kommer vara så kul hela tiden. Nu tycker jag mest det är roligt för jag inte har pluggat på länge och känner mig motiverad. Få se hur länge det vara, men det är lika bra att smida medans järnet är varm så att säga.
Lagar mat samtidigt också. Det serveras gratäng har idag. Jag kan inte riktigt med det här med gratänger. Det skulle vara köttfärsgratäng som går an i fall men det äter man inte allför ofta. Men jag kan tänka mig att jag skulle gilla det. Jag ska äta kassler och potatis halvor i ugnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0