oinspirerad

Godmorgon, blåbärste och frallor till frukost framför top model. Sover länge på morgonen. Måste börja gå upp tidigare och kolla in i en ny rutin, som i höstas då jag vaknade tidigt nästan varje dag. I natt har jag vaknat flera gåner. Klockan ett börjar jag och har engelska lektion idag. Känner mig inte riktigt motiverad. Jag vet inte vad det är med mig just nu. Känner mig bara så trött hela tiden. Det är jobbigt och frustrerande. Jag måste nog försöka göra något åt detta. I morgon ska jag i allfall upp tidigt för jag börja klockan åtta och det kan ju vara en bra början att vända på dygnet då.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det blir så mysigt att träffa dig till helgen!=)

2009-01-13 @ 14:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0