Gott Nytt År!

Igår firade jag och Fredrik nyår tillsammas endast vi två. Det var väldigt mysigt och en av de bästa nyårsaftnar på länge.
Vi åt en massa god mat och myste hela kvällen. Finns det något bättre sätt att fira in det nya året?



Till förrätt hade vi sparris inlindad i skinka med en liten citronsås och pinjenötter.


Till huvudrätt hade vi fylld kycklingfilé, potatishalvor, tsaziki och sallad.


Och till efterrätt hade vi frukt med limeyoghurt och rostad kokos.


Fredrik.


Vi.


F <3 F


Strax innan klockan tolv, Jan Malmsjö ringer in det nyr året och bubbel väntade vid tolvslaget.


Detta tror jag var det sista kortet år 2008. Och jag är glad!

Vill bara önska er ett Gott Nytt År!
Hoppas ni hade en fin kväll igår. Min var väldigt fin.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det bakpotatishalvor eller vanliga potatisar ni har delat?:) puss

2009-01-01 @ 19:48:13
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0