novellskrivning och bokläsning

Jag sitter under täcket. Det är så härligt att sitta under täcker. Har läst lite i min engelskabok som ska läsas tills något obestämt datum. Sen har jag skrivit en novell så att min syster pojkvän skulle se hur det kunde se ut. Malin skulle skriva en så jag ville skriva en jag också. Den handlande om frosseri, det var vissa ord man kunde välja på. Den blev helt okey för att vara ihopkriven på 20-30 minuter.
Borde räkna lite mer matte eller om jag ska göra det i morgon på morgonen. Men det är nog bättre jag gör det ikväll i stället för om jag känner mig själv rätt så kommer jag nog inte göra det i morgon.
Om en vecka kommer Fredrik hem och det är så väldigt långt tills dess! Jag vill att han ska vara hemma nu, nu, NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0