morgonpigg?

Jag har fått svårt att sova. Jag hoppas att det kommer att bli bättre i morgon när Fredrik kommer hem och jag få sova med honom. För i natt har det varit svårt på sovfronten. Somnade någon timme och sen vaknade jag och var vaken någon timme och somnade och drömde konstigt. Och nu sitter jag här och känner mig lite trött men samtidigt vill jag inte sova längre för klockan är tio. Det känns så tråkigt att sova till tolv, ett tycker jag, då har man nästan förstört hela dagen kan jag tycka. Det går bra när man har varit ute på galej och sova så länge men annars föredra jag nog att gå upp rätt tidigt. Och eftersom jag inte varit ute på galej så måste jag därför gå upp tidigt, fast tio är ju faktiskt inte tidigt. Det kan jag tycka är rätt sent ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0