måndag och en vecka innan skolan börja

Kom hem för en liten stund sedan. Sov hos Fredrik i natt och nu sitter jag i sängen och fixar med lite bilder. Ska ta och duscha snart och göra mig i ordning lite. Ikväll ska jag till Chaplin med Johanna och Maggan. Det ska bli väldigt trevligt. Har inte ätit pizza på Chaplin på hur länge som helst så det kommer sitta bra skulle jag tro.
Annars ha dagen varit bra. Kollat på film med Fredrik, myst, spelat kort och kollat på tv typ. Kollade i en gammal skolkatalog från 96-97. Inte många man kände igen direkt haha.
Dags att hoppa in i duschen nu och fixa i ordning sig lite. Ska köra Malin innan vi åker också. Taxi taxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0