lördag

Har precis varit nere på stan. Hittade ingenting. Det var bara strunt i affärerna. Det var bra för min plånbok men samtidigt lite tråkigt för det är alltid lite upplyftande att köpa något litet. Om så bara ett litet nagellack men det glömde jag helt bort att kolla på inne på hm där de hade rea på nagellack.
Har preicis ätit en sen frukost och nu ska jag krypa ner under täcket och kolla på någon film och vila lite. Det är ruskväder ute så man blev lite frusen av att vara ute.
Det känns verkligen härligt med lördag idag. Och jag känner mig rätt glad och så. Bara Fredrik kunde komma hem också. Men två dagar bara. Det är lugnt. Det är inte så farligt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0