ledig

Idag är jag ledig. Det är lyxigt det. Jag är ledig alla fredagar. Men senare kommer jag ha en massa skolarbete att göra så då kommer man nog inte att vara så ledig ändå.
Idag ska jag nog ner på stan en sväng. Ska köpa en väska. Jag letar och letar efter en men hittar ingen som är jag så jätteförtjust i. Har hittat en som jag eventuellt ska köpa. Jag har funderat på den en vecka nu och det kan nog vara dags att åka ner och kolla på den en gång till. Om den är kvar vill säga. Egentligen kanske jag vill ha en svart men denna var brun.
Igår gjorde jag inte så mycket. Gick en promenad igår kväll när det var kallt och klart ute. Verkligen skönt och friskt med sådan kall krispig luft. Funderar på ifall jag ska ut och gå en sväng idag också. Det är fint väder ute. Kallt, klart och soligt.
Men först, kolla klart på Top Model.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0