leaving for stockholm

Fredrik har åkt till Stockholm. Han kommer inte hem på över två veckor. Det kommer kännas väldigt konstigt att vara ifrån varandra nu så länge när man inte ha varit det på över en månad eller något. Det kommer kännas lite tomt sen efter någon dag eller så. Men det går nog bra.
Igår åt vi fruktsallad med blåbärssorbe och kollade på Stjärnor på slottet. Sen körde jag hem syster som hade jobbat sen hemma hos Fredrik igen kollade vi på Dagboken. Har redan sett den men det var ett tag sedan och den var mycket mer gripande denna gången så tårarna rann en del.
Nu har jag ätit frukost och som vanligt när jag äter något de senaste dagarna så blir jag så trött och hängig. Börja undra vad det är för något. Borde man inte få energi av att äta? Men det verkar inte vara det som gäller just nu för jag blir jättetrött varenda gång.
Idag ska jag bara ta det lugnt. Kolla på film, läsa och inte göra något alls. Imorgon börjar Komvux och tills dess måste jag ha bestämt mig. Fast jag har ju egentligen bestämt mig ändå men jag funderar fortfarande lite fram och tillbaka. Fast att jag nästan är helt säker på vad jag ska göra.
Nu ska jag dricka te och kolla på Körslaget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0