it´s a new monday

Godmorgon. I natt har jag inte fått mycket sömn att tala om. Det var verkligen svårsovet i natt. Men nu är jag ändå pigg så det är inte så farligt just nu när jag ska gå upp. Men när man ligger där och vänder och vrider sig och inte är det minsta trött och allt man vill är att somna lite är det inte så himla trevligt. Det brukar vara så när jag ska upp tidigt känns det som. Ibland går det bra att somna men då när jag sover hela natten brukar jag vanligtvis vara tröttare när jag går upp än när jag bara sover några få timmar. Det är väl för att man aldrig riktigt kommer in i någon djupsömn utan bara ligger och sover på ytan hela tiden. Men jag vet inte om den teorin stämmer men det kan vara så.
Jag läste i allfall i en bok och lät datan spela lite serier så att jag någon gång skulle vaggas till sömns. Det gick ju till slut i allfall.
Nu ska jag upp och göra mig i ordning. Sen blir det matte för hela slanten idag. Det är ju ren lyx att börja klockan åtta och sen sluta klockan tio. Hela dagen till förfogande. Idag ska jag plugga matte tänkte jag för vi ska ha ett litet test på torsdag, som visserligen inte är betygsgrundande men ändå. Det är ju inte fel att öva lite i allfall.
Så godmorgon denna fina måndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0