idrottsgala

Det är kväll och dags att krypa ner i sängen. Idag kommer jag säkert somna utan störra ansträngning, just för att jag inte ska upp så tidigt i morgon. Fast ska ändå försöka komma upp i rätt hyffsad tid.
Under kvällen har jag inte gjort så mycket. Pratat med Fredrik lite och sen ringde Sofie och så pratade vi en stund. Det var trevligt. Väldigt längesedan jag träffade henne och det kändes skönt att prata lite.
Kollade på idrottsgalan och är väldigt blödig just nu för höll på att börja gråta flera gånger. När de visade fina sportögonblick, när någon fick ta emot pris och sånt. Det är fint. Det jag tycker var tråkigt var att själva publiken var så seg och tråkig. Knappt att de apploderade tycker jag. De kanske inte kan glädjas åt andras prestationer när de själva snubblar på mållinjen. De verkar vara mycket torrare i sinnet än vad musikmänniskor är för på musikgalar klappas det i allafall i händerna och lite skrik och skän också. Det är väl så det ska vara kan jag tycka. De var väldigt svårflirtade måste jag säga.
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den stora skillnaden mellan musikfolket och idrottsfolket är förmodligen mängden droger och alkohol...

2009-01-20 @ 08:27:42
URL: http://empo.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker de applåderade bra igår också faktiskt! så vi är nog inte riktigt överens=) puss

2009-01-20 @ 11:35:35
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0