hellre puss än plugg

Ränka matte och läsa lite engelska. Det är vad jag ska göra idag. Matten har jag redan gjort. Tror det få vara bra så för idag. Engelskan ska jag läsa på lite inför morgondagens lektion. Ska prata lite kort om en författare som helter Sir Walter Scott. Visste inte vem han var men det är han som har skrivit Ivanhoe.
I morgon ska jag dessutom har ett möte med min lärare om mina närdistansstuder. Ska läsa svenska c och historia b på egen hand. Vet inte hur det kommer bli eller hur svårt det kommer vara men det återstår att se. Kommer säkert vara lite att bita i så därför känns det rätt skönt att komma igång direkt. Ska försöka plugga en del under veckan och helgen så jag inte har så mycket nästa vecka då Fredrik har kommit hem igen så att jag kan kramas och pussas i stället.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0