godmorgon

Godmorgon. Somnade inte förrän halvett-tiden igår. Sov till strax efter fem och nu har jag legat och halvsovit lite. Okey att jag skulle gå upp tidgt idag men det hade ju inte behövt vara vid fem. Jaja. Det skönaste med att gå upp såhär tidigt är att jag bara har lektion till klockan tio och sen är jag klar med skolan för idag. Det är lyx det.
Igår hade jag lite svårt att somna på grund av att jag har börjat kolla på The Hills. Kollade på första säsongen i förgår och började på andra igår och jag måste bara säga hur arg jag blir på han Spencer. Han är ju så äcklig att man vill spy. Jag blir så irriterad på honom. Han verkar ju inte vara en bra kille direkt.
Nu ska jag upp och fixa till mig lite och sen är det dags att åka till skolan.

Kommentarer
Postat av: michaela

om du är arg nu, så vill du inte veta vad som kommer att komma i följande säsonger! :)

2009-01-14 @ 17:54:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0