första dagen

Det har blivit kväll. Jag har kollat på Top Model och nu ska jag lägga mig och kolla på the hills är det tänkt. Tänkte sova tidigt idag då jag ska upp tidigt i morgon. I morgon klockan åtta är det engelskalektion. Vi hade ju lektion i det idag också. Det var trevligt. Blev indelade i tre olika grupper och skulle göra en lite teater. Det kändes lite jobbigt först, jag menar första dagen och man känner inte så många, men det gick bra.
Efter skolan åkte jag hem och hämtade syster sen vidare till Citygross. Köpte två chokladbitar och ett kort. ÅKte hem och kokade soppa som vi åt tillsammans med knäckrebröd. Till efterrätt åt vi frukt, banan och kiwi. Under dessa två dagar har jag nog ätit 12-14 stycken kiwi. Det är väl kanske inte så bra att äta så många men jag är törstig hela tiden så jag få för mig att de släcker törsten men så är nog inte fallet.
Nu ska jag sova snart. I allfall göra mig i ordning för sängen och sen ska jag försöka få tag i min kära pojkvän som befinner sig på en buss i Stockholm. Jag vill faktiskt också vara i Stockholm. Det kommer kännas lite konsigt att inte åka till Stockholm var och varannan månad med tanke på hur mycket tid jag har spenderat där de senaste två åren. Det är ju lite konstigt egentligen.
Jag har lite Stockholmslängtan just nu.


Fruktsallad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0