engelskaböcker och söndagsmys

Har precis börjat läse en engelskabok. Det går så långsamt. Den var svår och tur att jag börjat nu så jag kan ta mig igenom den med tidsmarginal. Vet inte riktigt när den ska vara färdigläst men det kanske inte är alltför länge tills dess. Efter sportlovet hoppas jag men det vet man inte. Vi har dock inte bestämt något datum än så jag hoppas på att man få några veckor på sig i allfall. Boken jag läser är Goddnight Mister Tom.
Igår på eftermiddagen träffade jgag Emelie. Vi fikade på Stigs en sväng och jag drack te och så åt vi båda Budapestbakelser. Riktig lördagslyx.
Efter fikat kollade jag på några The Hills avsnitt och på kvällen åkte vi till mcDonalds och pratade en massa och åt glass. Igår var vi inte nyttiga för fem öre och kalorierna flödade.
Sov länge och drömde konstiga drömmar som vanligt. Idag är det söndag och jag vill bara att denna veckan som kommer ska gå jättesnabbt så att Fredrik kan komma hem från Stockholm snart. Det är rätt tråkigt att han är där just nu. Han kommer hem om en vecka och en dag. Det känns som han har varit borta i två veckor redan men det är en vecka kvar.
Söndag idag och dagen kommer nog bli väldigt lugn. Tror inte jag kommer göra allt för mycket idag. Kanske ut och gå en sväng senare och fortsätta kolla på The Hills och läsa engelskaboken. Det är väl ungefär det som jag kommer att göra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0