en skön säng på morgonen

Har precis duschat och ätit frukost. Nu satte jag mig i sängen och blev trött igen. Det hade varit väldigt skönt att få släcka lampan och återgå till sängen och ligga under täcket och kolla på film hela dagen i stället för att gå upp. Men vem är jag att klaga över dethär lilla? Jag ska ju hem sen vid tio och resten av dagen kan jag ligga i sängen om jag så önskar. Det är bättre jag spara på klagandet tills det verkligen behövs lite mer in i terminen. Men jag ville mest skriva hur skönt det vore. För det vore det faktiskt. Det kan man inte komma ifrån oavsett hur många lektioner som man har idag eller inte.
Fredrik slutar jobba om tio minuter. Jag saknar honom lite faktiskt och det är lång tid kvar tills han kommer hem. Nästa helg kommer kännas sur för då ska han direkt från Stockholm till Göteborg och det är inte så skoj för mig men detsu roligare för honom. Sen kommer han hem efter helgen. Så är det.
I helgen kommer Emelie hem och då ska vi träffas lite. Det blir mysigt.
Jag få väl ta och göra mig i ordning lite nu så jag inte sitter här och dröna och helt plötsligt är klockan halv åtta. Om jag skyndar mig kanske jag hinner med ett avsnitt av The Hills innan skolan börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0