en känslomässig berg och dalbana

Mitt humör har verkligen sviktat något oerhört idag. Från bra till botten, för att sedan blir bra igen och botten igen till att nu vara någorlunda stabilt och nästan bra. Det har verkligen varit en känslomässig berg-och dalbana idag. Vet väl kanske vad det kan bero på, men det kan inte vara allt att jag ska ha mens. Men det kan vara en bidragande faktor.
Jag har faktiskt pluggat lite idag. Även om det verkligen har inte blivit hälften så mycket som jag hade tänkt. En fjärdedel kanske. Men ska försöka ta mig igenom lite mer frågor och sen få det vara bra för idag.
Godis har jag köpt och redan hunit äta en del av.
Ikväll ska jag mysa med godis och tecknad film. Det ska bli mysigt. Nu ska jag ringa och väcka min kära pojkvän som ligger och sover eller halvsover i en säng långt uppe i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0