ekonomi och håkan hellström

Goddag. Sitter och funderar på min ekonomi som inte är så stabil just nu. Det blir nog till att finna sig ett jobb snart så man kan jobba lite samtidigt som man pluggar i år. Funderar på att kanske jobba lite extra på donken om de vill ha mig vill säga. Det få man ju hoppas att de vill.
Annars är dagen lugn. har druckit två koppar te och läst bok. Ätit frukost och nu ska jag snart göra mig i ordning tänkte jag. Fixat lite med telefonen har jag gjort också och fått en fin ringsignal med Håkan Hellström. Jag har aldrig kunnat ha riktiga låtar som ringsignal innan då det är något riktigt extra måste jag säga.
Ikväll tänkte jag åka till Fredrik en sväng. Det blir mys ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0