eftermiddag fast innan middag

Nu är klockan snart tre och jag har precis duschat. Sitter och väntar lite på vad jag ska ta mig för. Det blir middag om en liten stund, lycklinggryta står på menyn. Det är gott. Sen efter det kommer jag antagligen bli väldigt trött, som vanligt efter jag har ätit den senaste tiden, och då kanske jag lägga mig och kolla på Sex and the City för nu har jag fått boxen. Av min fina Fredrik fick jag den och den är så fin ska ni veta. En liten försenad julklapp. Men vad gör det? Ingenting. Lika glad för den blev jag ändå.
Nu kanske jag ska hitta något att ta på mig. Tights och t-shirt tycker jag är en passande söndagsklädsel när man ändå bara ska vara inne och nerbäddad i sängen.
Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0