03.45

Godmorgon.
Jag vaknade vid kvart i fyra idag och sedan dess har jag inte kunnat somna om. Jag vet inte varför jag har sådana sömnsvårigheter nu för tiden. Men nu är jag i allfall trött på att ligga och vrida mig fram och tillbaka och tänka på helt andra saker så nu går jag upp. Nu ska jag sätta mig och göra historiauppgifter i stället. Så jag kommer säkert bli trött bär det väl är dags att gå up och någon timme eller så.
Men varför dessa sömnproblem? Det är så irriterande.
Och nu börjar jag gäspa bara för det. Det är ju så typiskt. Men somna jag om nu så kommer jag vara helt slut när det väl är dags att gå upp om en timme.
Men jag har i allfall sovit fyra timmar ungefär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0