vi byter pocketböcker

Har sovit hos Fredrik i natt. Igår fick han sina möbler från IKEA. Säng och soffbord. Nu blir det mer och mer likt ett hem hos honom. Det är mysigt.
Var en sväng på stan. Vi köpte varsinn liten pocketbok till varandra som Alla hjärtans dag-present. Han valde en till mig som han tror jag skulle tycka om och jag en till honom som jag tro han tycker om. Jag kan dessvärre inte skriva boken jag köpte till honom här för ibland händer det att han läser bloggen. Inte så ofta men ibland. Så jag väntar tills i morgon då vi bytt.
Sen köpte jag ett rosa nagellack och hårspännen.
Nu ska jag snart ner på stan en sväng igen. Ska köpa ett hopprep och jag hittar något. Och kanske någon fin klänning om det finns någon sådan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0