first day of the week

Idag efter skolan åkte jag till Fredrik. Drack te, kollade på Oprah och spelade lite kort. Sen åkte vi iväg till Jysk och kollade lite. HIttade inget. Men fann en väska som jag kanske ska köpa. Inte på Jysk utan på det där Lizas eller vad det heter. Vid halv ett åkte vi och hämtade hans lägenhetsnykel och åkte dit och kollade. Det var inte så städat efter det lurken som hade bott där innan. Det var lite irriterande. Man få fan städa kan man tycka. Men det löser sig. Besiktningsmännen kom dit för att besikta lägenheten när vi var där och de skulle kolla över det där. Men mysigt att han har en egen lägenhet nu. Det kommer säkert blir bra. Tapeterna var fula tyckte vi man det löser sig. Det kommer nog bli mysigt skulle jag tro.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh det där tycker jag var kul! Eftersom du har berättat hur väl du städade när du flyttade från Stockholm. Hahahah;) puss

2009-02-03 @ 08:53:03
URL: http://empo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0