stress

Har kommit hem från Fredrik nu. Borde kolla igenom matten lite igen för jag har verkligen inte pluggat tillräckligt på den. Kommer nog inte bli så bra betyg som jag hoppats på men det visar sig.
Jag känner mig stirrig och stressad över något. Var jag än är så känner jag mig inte lugn. Det är väldigt jobbigt och oerhört stressande. Men det är skönt med lov i en vecka nu i allfall.
I morgon är jag egentligen ledig men jag ska till skolan och göra ett litet nationellt prov i engelska bara så man ska veta hur man ligger till betygsmässigt. Lite surt på sin lediga dag men så går det när man försover sig.
Det snöar ute nu. Det har snöat hela morgonen. Det är så fint så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0