lite av lördagen och söndagen

Söndag och jag ska snart åka iväg på släktkalas. Vi ska fira min kusin som har fyllt år. Det ska bli trevligt. Vi ska äta kräftsoppa och fika. Gott gott.
Sen ska jag plugga lite tänkte jag.
Igår pluggade jag sen åkte jag till Fredrik. Vi åt kycklingsallad med bulgur och kollade på film. Myste en massa. Inatt drömde jag om en konstig frukost med ägg, korv och pannkakor och sen berättade jag det för fredrik. Sen fick jag frukost på sängen som bestod av stekt ägg på en macka och korv och en pannkaka. Så himla gulligt. Han är världens bästa. I morgon få han sin lägenhet. Det blir mysigt det också.
Jag återkommer sen när jag varit på släktmiddag.
Puss så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0