just nu

Har kommit hem från Fredrik nu. Ska snart köra min syster till hennes pojkvän sen ska jag hem och lägga mig i sängen och läsa en bok som jag lånade på Vråens Bibliotek idag. Det är en bok som är väldigt tjock och heter Helt övergiven och är skriven av Penny Vincenzi. Hoppas den är bra.
Egentligen borde jag plugga lite idag. Men det går verkligen sent på den fronten. Men jag vet att jag kommer behöva göra det snart. Kanske i morgon eller på onsdag. Verkligen någon av dagarna. Har bara inte bestämt vilken än. Kanske lite idag också. I allfall göra klart en grej som jag enligt min egen planering skulle vart klar med för en vecka sedan. Men den är nästan klar. Ska bara fixa lite till.
Känner mig helt mör i kroppen idag. Det var inte så skönt att ligga på en madrass på golvet när man kände golvet igenom madrassen. Känner mig öm och det ska bli skönt att lägga sig i sin egen säng lite. Hoppas verkligen Fredriks säng kommer snart. Gärna i morgon, men helst idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0